INFOLINIA:  +48 884 042 811      WSPARCIE      PANEL KLIENTA

STRONA WWW

Opieka i wsparcie
dla Twojej strony

DLA KOGO?

Zadbaj o stabilny i bezpieczny dostęp do strony

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, blog, czy stronę informacyjną nasza pomoc techniczna jest właśnie dla Ciebie. Zapewniamy bieżące aktualizacje, monitorowanie bezpieczeństwa, szybką reakcję na awarie oraz fachowe doradztwo, aby Twoja strona działała bez zarzutu i zawsze była dostępna dla Twoich klientów.

KOMPLEKSOWA OPIEKA I WSPARCIE

Jaki powinno wyglądać dobre wsparcie?

Proaktywne

Zapobieganie problemom poprzez przewidywanie i regularne aktualizacje systemów

Szybkie i skuteczne

Natychmiastowa reakcja na awarie i incydenty, minimalizując przestoje

Bezpieczne

Skupienie na zaawansowanych rozwiązaniach zabezpieczających, takich jak firewalle i szyfrowanie

Dokładne i Przejrzyste

Kompleksowa dokumentacja procesów i procedur, zapewniająca jasność działań

Bezpośrednie i Fachowe

Zapewniamy profesjonalne wsparcie techniczne oraz szybki i bezpośredni kontakt z zespołem

Elastyczne i Skalowalne

Możliwość dostosowania do zmieniających się potrzeb biznesowych i technologicznych.

DOSTĘPNE KOMPONENTY

Szeroki wachlarz dostępnych rozwiązań

Przykładowe plany cenowe:

Opieka S

Od 149,oo zł / msc

Opieka M

Od 299,oo zł / msc

Enterprise

Zapytaj o cene

Osobisty konsultant

Optymalizacja

Aktualizacje

Nadzór i testy strony

Nadzór i testy mail

Nadzór newsletter

Nadzór SEO

Testy bezpieczeństwa

Kopie zapasowe

Wprowadzanie zmian

Naprawa usterek

Dane analityczne

Szkolenia IT

FAQ

Często zadawane pytania i odpowiedzi

Co muszę przygotować przed rozpoczęciem opieki i wsparcaia?

Przed rozpoczęciem opieki i wsparcia w przypadku strony internetowej nie wykonanej przez naszych specjalistów będzie potrzebne przeniesienie witryny nasz nasz serwer. W tym celu będziemy potrzebowali dostępu do Twojego starego hosting oraz wszystkie dane logowania do poczt z których będziesz chciał korzystać nie utracając danych.

Jak wygląda płatność oraz okres rozliczeniowy za opiekę i wsparcie?

Płatność za wsparcie informatyczne składa się z jednej faktur VAT miesięcznie wystawianej i opłacanej na koniec każdego miesiąca. Istnieje opcja opłacania nadzoru w dłuższym okresie rozliczeniowym. Jeśli interesuje cię taka opcja spytaj się o to Twojego konsultanta.

Ile kosztuje realizowana przez nas opieka?

Podczas realizacji każdej usługi stawiamy przede wszystkim na jakość, profesjonalizm oraz bezpośrednie wsparcie klienta. Staramy się by nasza oferta była konkurencyjna, a ceny adekwatne do wysokiej jakości świadczonych usług. Miesięczna ceny nadzoru realizowanego przez nas zespół waha się od kilkuset do kilku tysięcy złotych. 

Jak wygląda umowa podpisywana przed wsparciem informatycznym?

W umowie wyszczególnione są dokładne usługi dostarczamy w ramach wsparcia. Przygotowany przez nas dokument zawiera również okres świadczenia opieki oraz wysokość kwoty do opłacenia za dostarczanie usługę. Przygotowaną przez nas umowę którą otrzymasz od konsultanta przed terminem jej podpisania tak abyś mógł się zapoznać z jej treścią.

Jak mogę kontrolować wykonywane wsparcie?

Pod koniec każdego okresu rozliczeniowego otrzymasz raport naszej pracy. Zamieszczamy tam dokładny opis dokonanych zmian oraz wyniki testów np. bezpieczeństwa. Wydajemy rownież opinię na temat funkcjonalności oraz stanu technicznego strony oraz poczty email.

DORADZIMY CI

Masz wątpliwości? Odpowiemy na wszystkie pytania!

Dobór usług informatycznych nie jest oczywisty, warto skonsultować to ze specjalistą aby wybrać optymalne rozwiązanie. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania porady.

Zadzwoń do nas:

+48 884 042 811

Napisz do nas:

kontakt@4stronka.pl

© 2024 4Stronka.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. | Korzystając z witryny 4stronka.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies oraz warunków polityki prywatności.
  • OFERTA
  • PORADNIKI I MATERIAŁY
  • WIĘCEJ O NAS
  • KONTAKT