Baza wiedzy: Nadzór informatyczny dla Firmy
Infolinia: +48 884 042 811
Baza Wiedzy:
Nadzór informatycznydla Firmy
Jak wygląda darmowa konsultacja ze specialistą?
Podczas rozmowy Twój konsultant zaproponuje możliwe rozwiązania i doradzi Ci które będzie najlepsze dla Twojego biznesu. Przedstawi Ci również szczegóły współpracy oraz zbierze wszystkie potrzebne informacje do przygotowania darmowej wyceny . Jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytania odnośnie nadzoru informatycznego bądź innych narzędzi informatycznych konsultant chętnie rozwieje Twoje wątpliwości.
Co muszę przygotować przed rozpoczęciem nadzoru informatycznego?
Przed rozpoczęciem nadzoru w przypadku strony internetowej nie wykonanej przez naszych specjalistów będzie potrzebne przeniesienie witryny nasz nasz serwer. W tym celu będziemy potrzebowali dostępu do Twojego starego hosting oraz wszystkie dane logowania do poczt z których będziesz chciał korzystać nie utracając danych.
Jak wygląda płatność oraz okres rozliczeniowy za nadzór informatyczny?
Płatność za nadzór informatyczny składa się z jednej faktur VAT miesięcznie wystawianej i opłacanej na koniec każdego miesiąca. Istnieje opcja opłacania nadzoru w dłuższym okresie rozliczeniowym. Jeśli interesuje cię taka opcja spytaj się o to Twojego konsultanta.
Ile kosztuje realizowany przez nas nadzór informatyczny?
Podczas realizacji każdej usługi stawiamy przede wszystkim na jakość, profesionalizm oraz bezpośrednie wsparcie klienta. Staramy się by nasza oferta była konkurencyjna, a ceny adekwatne do wysokiej jakości świadczonych usług. Miesięczna ceny nadzoru realizowanego przez nas zespół waha się od kilkuset do kilku tysięcy złoty.
Jak wygląda umowa podpisywana przed nadzorem informatycznym?
W umowie wyszczególnione są dokładne usługi dostarczamy w ramach nadzoru. Przygotowany przez nas dokument zawiera również okres świadczenia nadzoru oraz wysokość kwoty do opłacenia za dostarczanie usługę. Przygotowaną przez nas umowę którą otrzymasz od konsultanta przed terminem jej podpisania tak abyś mógł się zapoznać z jej treścią.
Jak mogę kontrolować wykonywany nadzór?
Pod koniec każdego okresu rozliczeniowego otrzymasz raport naszej pracy. Zamieszczamy tam dokładny opis dokonanych zmian oraz wyniki testów np.bezpieczeństwa. Wydajemy rownież opinię na temat funkcjonalności oraz stanu technicznego strony oraz poczty email.
Masz pytania?
Infolinia telefoniczna
Zadzwoń do nas, a konsultant odpowie na wszelkie nurtujące Cię pytania. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od Poniedziałku do Soboty w godzinach od 8:00 do 22:00.
Formularz kontaktowy
Prześlij Swoje pytania poprzez formularz kontaktowy a my odpowiemy na nie najszybciej jak to możliwe. Możesz również wysłać wiadomość na adres kontakt@4stronka.pl.
Cześć 👋, umów się na darmową konsultację a zadzwonimy do Ciebie. Kliknij w przycisk!
Jesteśmy Dostępni ✅ w godzinach od 8:00 do 22:00, od Poniedziałku do Piątku.